Eerste kennismaking met Rome !

20 augustus 2019 - Rome, Italië

Weer een jaartje voorbij !

Deze keer gaan we een wat kortere toer op...4 dagen Italië (ROME). Zoals alle vroege vogels staan we al om 5u30 op het perron Wevelgem -> Zaventem.

PANIEK !  de trein is afgelast ! waarom??? Gelukkig was onze taxi Patrick er nog , die ons zo vlug mogelijk naar Kortrijk bracht....Oef, terug alles in goeie sporen.
Na een veilig vlucht van 2u en 10 min. landen we op Airport Fiumicino, onze airshuttle staat al klaar voor een rit van een half uurtje naar ons hotel Cristoforo Colombo.

Mailtje gekregen van Booking, slecht nieuws, annulatie van onze hotelkamer, probleem met de kredietkaart ! Natuurlijk PANIEK x 2, wat nu -> geen kamer!! nu nog op zoek moeten naar iets anders ??Afwachten en zien. Gelukkig kon Michelleke van de receptie ons helpen !

Installatie in de kamer en dan op ontdekking . welke bus...metro...vespa...  Paniek 3 :  metrolijn die we nodig hadden onderbroken, vervangbus gezocht en gevonden en op naar het Hard Rock Café met een heerlijk avondmaal , oei vergeten, eerst vooraf een fleske prosecco (zie foto) soldaat gemaakt  - hik -hik ----

Nu naar bed -  slaap zacht -  tot morgen

1. Patrick doornaert: