Toronto city en back to Montreal - etappe 1

15 september 2023 - Trenton, Canada

15 september
Hallo, weer een nieuwe dag en het ziet er naar uit warm te worden. Vandaag staat Toronto op het menu. Zelf rijden raden ze ons af, dus huren we taxi Howard in. 59 km verder worden we gedropt aan de CN tower.
Alweer hoponhopoffen om de belangrijkste en voor ons de must sees te bezoeken. Ons jonge, allerliefste, sympathiekste, mooiste, Mexicaanse gidsje, gaf ons, af en toe met een kwinkslag, uitleg over de geschiedenis en het leven in Toronto. Casa Loma, ROM Museum bezochten we vlotjes. Een boottochtje met de City cruises viel letterlijk in het water.... We misten nipt de laatste afvaart.. Men had ons gezegd dat we tot 8u de boot konden nemen, niet dus, we gaan réclameren (for what is worth). Tijd dus voor een avondmaaltje. Heel lekkere penne met zalm, scampis, geroosterde tomaatjes en spinazie, doorgespoeld met een glaasje wijn. We konden er weer tegen, nu terug wachten op onze Howard... Afspraak 20.40u aan de dropplaats en wachten, wachten, wachten, wachten enz. Door een baseballwedstrijd in het stadion mocht niemand de straat nog binnen, dus effekes 📞en wat meters stappen om weer met Howard naar ons hotel te keren. Gelukkig en veilig terug.

16 september
Vandaag de  terugweg aangevangen....alles op 't gemak... Halverwege de RT (route toeristiek) genomen met enkele leuke stops (zie video' s en foto' s).
Goed aangekomen in Trenton voor 4 nachten, geïnstalleerd en nog mondje eten in Pipers Arms, mmm😋

Moe maar voldaan in ons bedje, morgen wat sightseeing ⛱️🌞🚤🌅🎢🪂

Doedoeiiii

1. Manon:
    17 september 2023
    Heel mooie reis.Gelukkig zijn we er een beetje bij met de mooie blog.
  2. Detje:
    17 september 2023
    Mooi dat we jullie kunnen volgen met het verhaal en de foto’s 🙏