Wij zijn samen onderweg.. Halelujah🚕🚈✈️

6 september 2023 - Montreal, Canada

Vanmorgen, hééééél vroeg in de morgen werden we opgehaald door taxi Joke voor onze eerste bestemming : station Kortrijk.
De trein bracht ons mooi op tijd in Zaventem (Airport). Na de nodige formaliteiten, douane controle : met 2 direct door de douane, maaarr, er was ene die alles deed piepen, nieuwe knie, piep, ijzeren topkes aan de broek, piep, bh met een ijzerke, piep... Gelukkig toch doorgelaten en dan op weg naar de duty free shop. De nodige aankopen gedaan met assistentie van een hostess en hop, naar de gate. Tijd voor ons zelf meegebrachte ontbijtje (de ene al uitgebreider dan de andere😋) . Lekker vers koffietje en we waren er klaar voor. Boarding mocht beginnen. Vlotjes op de vlieger en we waren nog maar vertrokken en kregen al iets warms  te eten, wel lekker met een glaasje witte wijn🍸 meer moe da niet zijn. Terwijl de 1 een filmke kijkt en de ander wat kruiswoorden tracht in te vullen, zijn er, die zich er van niets aantrekken en ne goeien tuk doen. 💤. Na een zachte landing en wat douaneperikelen stond Miet ons op te wachten. Moeder en dochter dolgelukkig om mekaar te zien. Wat bijgebabbeld bij Miet thuis en dan richting Nouvel Hotel, onze stek voor de komende 4 dagen. Nu nog een mondje eten en dan onder de wol. Groetjes, The Canadagirls🙋

1. Sam Eenvos:
    Heel veel plezier!
  2. Luc chanteloup:
    Amusement 👍😘
  3. Jonas:
    Have fun dames!
  4. Frank D'haene:
    7 september 2023
    Goeiemorgen Canadagirls, laat het ontbijt jullie smaken en straks een fijne dag!
  5. Pinguin:
    Veel leute