Niagara Falls

14 september 2023 - Niagara Falls, Canada

Vol verwachting vertrekken we naar de Falls.

Met een Falls pass  ( hop-on/hop-off bus)🚍 biepen we ons van de ene verbazing in de andere. We starten in de Butterfly conservators waar de vlinders ons rond de oren fladderen. Daarna steken we de Falls over met de whirlpool aero car ( open kabelbaan)🚠 . Hoogtevrees is hier zeker niet gewenst. Vervolgens komen we wat dichter bij het kolkende water langs de white water walk . Het hoogtepunt is de tocht met de boot tot HEEL dicht bij de Falls.🛶 Gelukkig houdt de rode poncho ons droog , enkel natte voeten. Een spurtje tot aan het power station is nodig. Toch mogen we 5 min. voor sluitingstijd nog binnen in de tunnel waar een sympathieke gids ons uitleg geeft over hoe de elektriciteit opgewekt wordt. We denken alles gezien te hebben maar niks is minder waar. We mogen nu nog afdalen tot behind de Falls. Alweer een poncho om ons droog te houden. Nog graag gingen we iets eten en drinken in het Hard Rock Café maar door het late uur en de donkere wegen keerden we huiswaarts. Het was een dag met vele kiekjes die we morgen online zetten.

Moe maar voldaan😴

Tot morgen…

1. Detje:
    15 september 2023
    Benieuwd naar de foto’s van zo’n indrukwekkende dag x
  2. Luc chanteloup:
    15 september 2023
    benieuwd naar de foto's nog veel plezier
  3. Miet de Gids:
    15 september 2023
    Ik wist niet eens dat er zoveel te beleven was aan Niagara Falls!
    Foto's! Foto's! Foto's!
  4. Syndie:
    15 september 2023
    Amai, sjiek, kheb beetje achterstand om jullie verhalen te lezen. Enjoy
  5. Manon:
    17 september 2023