99 Luftballons

19 augustus 2018 - El-Boghdady, Egypte

Om 3u wake-up call... véél te vroeg 😅, mr ja, je moet er iets voor overhebben..

Potje koffie of thee in de bar en hopla we zijn weg, busje, bootje,busje  en we zijn er.

De ballonnen liggen al klaar en worden geprepareerd, nog wat instructies door de lieve, mooie captain en we mogen in de manden letterlijk 'kruipen' en dan de lucht in. Prachtig met al die verschillende balonnen....dan de zonsopgang...en het leven dat op gang komt onder ons...over de Kings valley en de Queens valley, de tempels van boven gezien , nog wat hoger en hoger en dan preparing for landing....zachte landing, goeie kapitein😉..

Terug nr de boot voor het ontbijt en dan terug op weg met de bus nr Kings en Queens Valley, nog enkele ....tempels bezocht, beetje altijd hetzelfde mr toch een beetje anders 😁

Klein meetingske voor de regeling van de terugreis en dan platte rust voor de rest van de dag..

Dinner at 19u30 afscheidsdrankje(s) in de bar met Adel ,onze  triestige gids die naar huis gaat, en Gerard, Carla en Diede, die hun vakantie nog even verderzetten op hotel in Hurghada.

Beetje tipsy in bed mr goed geslapen....

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl