geuren en kleuren.

16 augustus 2018 - Nagoa Ash Shatb, Egypte

Vroeg ontbijt want vandaag staat er veel op het programma.1.Bezoek aan de Philae tempel.Weeral ogen te kort te zien hoe de kleine Egyptenaren zo een grootste werken moeten uitvoeren om zo een kolossale en prachtige tempels te bouwen.2. Kort bezoek aan de High Dam. (Zie foto), verschil tussen de oude en nieuwe dam. 3.Bezoek aan de geurende parfumerie.Na al de verschillende geurtjes te testen op ons te korte handen en armen waren we klaar voor een massage. Ge kunt u niet voorstellen wat een deugd dat dat deed. En nu komt de kat op de koord......wat gaan we kopen Β ? want dit is natuurlijk de bedoeling . De mooie en sympathieke verkoper was niet tevreden met onze beslissing dus er vlug van ondermuizen.4.Zeiltocht naar de botanical garden. Sssttt niet gemakkelijk om deze vreemde vogels te fotograferen. Jammer dat je soms van die aandringende verkopers die je de hele tijd achtervolgen.je start met een prijs van 20 euro en dan kan je het kopen voor 5 euro (gezaag moet je er bijnemen. 5. Ons laatste bezoek was: Β  Nubian Village . Een dorpje waar gezinnen heel gewoon en primitief bij elkaar wonen. Daar is geen slot aan de deur maar laat de krokodil niemand binnen. En nu weer met de zeilboot terug naar Emilio. ( zo heet onze boot).Moe maar tevreden ons wat opfrissen en naar een prachtige avond van Nubusche dans en muziek. Slaap lekker en tot zo.

1. Patrick doornaert:
    17 augustus 2018
    Zie je wel die verkopers
  2. Swaze:
    17 augustus 2018