En de boot vaart..

15 augustus 2018 - Adfo, Egypte

Vanacht is de boot beginnen varen...op naar Aswan.

Vrije voormiddag op de boot, we moeten wat kleur pakken en ondertussen afkoelen in het zwembad...

Het mooie landschap schuift voorbij, woestijn,  oase, huizen, kinderen die spelen en baden in de Nijl, kleine witte reigers, zwarte ibissen en grote waterbuffels, ondertussen ook vanuit de minaretten de gezangen,gebeden ..

Manicure voor 10€, natuurlijk doen we dat, want vanavond Captains cocktail!

Na 4 uur op pad voor een volgende excursie. Het wordt terug een tempel😂deze keer de tempel van Kom Ombo...zuilen, obelisken, hiërogliefen, goden, kartouchen en nog véél méér..

Terug op de boot, verfrissing in de bar en dan douchke zodat we fris en monter naar de captains cocktail kunnen😃😉

Om 7u dan terug naar de bar, Marleen helemaal in twitte,  speciaal voor de kapitein die het schip ondertussen verlaten had🤣😂🤣..dan toch maar de boel in gank gestoken en in den dans gevlogen (zie bijlagen)

Dan nog heel onverwachts, Candle light diner...heel knus en vooral donker😁

Dan nog een slaapmutsje in de bar met onze nieuwe Hollandse vrienden en bedje in....

Morgen vroeg op, 6u voor volgende excursie...je raad het nooit.....Philea tempel😊